Translate

nedelja, 28. oktober 2012

Predstavljam se


Rodila sem se leta 1956. Študirala sem ekonomijo in do upokojitve delala na področju računalniške informatike. Področje nevidnega bolj intenzivno študiram in raziskujem že od leta 1990. Začetki tega raziskovanja pa segajo že v 70. leta preteklega stoletja, ko mi je oče za rojstni dan kupil knjigo o avtogenem treningu. Ker so mi navodila iz knjige pomagala, da sem si lajšala boleče menstruacije in kasneje porod, me je poglabljanje v področje nevidnega in energij začelo vedno bolj pritegovati. Kmalu po letu 1990 sem se k temu približala s spoznavanjem Oshojevih tehnik samozavedanja in samospoznavanja, kar me je napotilo k nadaljnjemu raziskovanju. Srečala sem se s transcendentalno meditacijo, makrobiotiko, higienizmom, reikijem, tehnikami kriya joge, tajsko masažo za zdravje, refleksno masažo stopal, pranic healingom in postom ter presnim prehranjevanjem. Svoje znanje sem bogatila s pomočjo domače in tuje literature, različnimi predavanji, brskanju po medmrežju, s tehnikami samozdravljenja in samospoznavanja.
.
Moji prvi praktični začetki Qi Gong-a segajo v leto 1996, najprej s tai qi quan-om (stil Jang in stil Chen), kasneje samo s Qi Gong-om, teoretični pa še dlje, saj me je Qi Gong pritegnil že v mlajših letih. Prvih gibov tai qi quan-a sem se naučila s pomočjo slovenskega učitelja, nadaljevala pa pri kitajskem - dr. Zhao Ning Junu, zdravniku ortopedu in akupunkturistu, ki živi in dela v Italiji.
.
Ob njem sem se naučila tudi gibov Qi Gong-a in se nazadanje posvetila samo temu, saj se mi je vadba Qi Gong-a zdela zelo učinkovita metoda za ohranjanje in izboljšanje zdravja, čeprav je to bila tedaj zame samo slutnja, glede na to, da  učinka Qi Gong-a še nisem mogla praktično dokazati na sebi. Pod vodstvom dr. Zhao Ning Jun-a sem vadila 3 leta, preden se je dr. Zhao strinjal s tem, da smem uvesti v Qi Gong vadbo tiste ljudi, ki bi jih to pritegnilo. Tako sem od leta 2000 do leta 2001 poučevala manjšo skupino.
.
Leta 2001 sem s tem začasno prekinila, saj me je življenje postavilo v situacije, katerih reševanje je zahtevalo mojo popolno pozornost in ves moj prosti čas. Ker sem zaradi tega opustila vse, kar me je do tedaj razveseljevalo in bogatilo moje življenje, sem se leta 2005 soočila z dejstvom, da sem morala začeti reševati moje zdravstvene težave v obliki večje zatrdline v dojki.
Zato ker nisem bila nikoli navdušena nad obiski pri zdravniku, sem se odločila potegniti iz skritih predalov znanje Qi Gong-a in vse tisto, kar sem pred leti prebrala ali poslušala, da bi si pomagala. Vse to je tudi tematika te knjige, ki pripoveduje o tem, kako si človek pomaga sam, brez uporabljanja kakršnihkoli nasilnih metod uradne zahodne medicine.
.

Glede na rezultate, ki sem jih pred leti dosegla, sem sedaj še bolj kot kdajkoli prej globoko prepričana, da je prav Qi Gong vadba, poleg upoštevanja vsega, kar sem v knjigi "Reši svoje dojke, reši svoje življenje" opisala, eden izmed najbolj učinkovitih načinov tako za ohranjanje zdravja dojk in seveda tudi vsesplošnega zdravja kot tudi za ponovno pridobitev izgubljenega zdravja in izničenja že nastalih zdravstvenih težav.
.

Qi Gong vaje sedaj ponovno poučujem tudi javno v LimfoQI obliki. Več o tem naspletni strani društva Artara na naslovu http://drustvo-artara.blogspot.com.
.

Za javno objavo knjige "Reši svoje dojke, reši svoje življenje" v tem spletnem dnevniku sem se odločila zato, da dam še več ženskam nekaj več informacij o tem, da si vsaka ženska, če le dovolj zaupa vase, lahko pomaga samo in zgolj sama.
.

Marina Butala, oktober 2012

Ni komentarjev:

Objavite komentar