Translate

nedelja, 28. oktober 2012

Kratka predstavitev knjige



Statistika pravi, da za rakom dojke zboli ena ženska od osmih. To pa ne pomeni, da moraš tudi ti biti ena izmed njih!
Ko sem se sama soočila z mojo sedemcentimetrsko zatrdlino na dojki, sem se odločila iti po drugačni poti kot mi jo je ponujala uradna medicina. Na tej poti iskanja, sem odkrila mnogo informacij za katere prej nisem vedla. Med drugim sem odkrila, da vsaka ženska lahko zaščiti svoje dojke brez nasilnega diagnosticiranja. V težjih primerih celo brez operacije, brez obsevanja in brez kemoterapije!
Glede na mojo družinsko zgodovino (mama je bila diagnosticira z rakom dojke in je dala skozi vse procedure uradne medicine), sem seveda najprej pomislila na možnost, da se je tudi meni zgodilo enako kot moji mami. Ker nisem želela, da bi me obisk zdravnika s čimerkoli ožigosal ali spravil v stanje stresa ali strahu, se nisem odločila niti za obisk zdravnika, niti za diagnosticiranje. Odločila sem se za drugačno pot in za iskanje drugačnih rešitev kot mi jih je ponujala uradna medicina.
 
Na poti mojega raziskovanja, se mi je v množici informacij razkrila tudi informacija, da tradicionalna kitajska medicina verjame, da vsaka ženska lahko normalno živi celo z rakom na dojki celo svoje življenje, le malo več se mora ukvarjati sama s seboj. To mi je dalo upanje, da imam čas in da lahko raziskujem dalje, vse dokler ne bom našla tistega, kar sem iskala in kar bi bila pripravljena sprejeti in kar bi me seveda pripeljalo do tega, da bi se moja zatrdlina izničila brez kakršnikoli storitev naše uradne medicine. O vsem, kar sem na poti mojega raziskovanja naletela, kar se mi je zdelo koristno in kar sem kasneje tudi uporabila sem napisala knjigo.
 
Te zanima vedeti nekaj več od tistega, kar ti ponujajo informacije v časopisih, revijah in tudi sami zdravniki? Si že bila na mamografiji in ti je bilo neprijetno ali celo boleče? Bi se temu rada v bodoče izognila? Si že imela težave z dojkami, pa živiš v strahu pred naslednjim rednim pregledom? Se želiš svojih težav rešiti na nenasilen način in enkrat za vselej?

Vse to in še več, vse do česar sem se sama dokopala v nekaj mesecih brskanja in iskanja rešitev, s katerimi bi se lahko izognila VSEM storitvam naše uradne medicine, je razkrito v knjigi Reši svoje dojke, reši svoje življenje.

Nekaj besed kot uvod v branje knjige

Knjigo Reši svoje dojke, reši svoje življenje sem napisala zato, ker sem v slovenskem prostoru našla zelo malo informacij, ki bi obravnavale področje zdravja dojk. Zelo malo je javnih informacij o anatomiji dojk, o njihovem normalnem delovanju ali o preprečevanju težav. Mnogo več je podatkov o bolnih dojkah in še več o tem, kakšne storitve v takšnih primerih ponuja ženski uradna medicina. V glavnem, glede na moj način razmišljanja, nič pozitivnega.
 
Ker mi informacije, do katerih sem se pri nas dokopala, ko sem to potrebovala, niso bile čisto nič všeč oziroma mi niso bile pisane na kožo, sem se odločila poiskati informacije drugje. Preko knjig, kupljenih v tujini, preko znancev in preko medmrežja.
 
Tedaj, ko sem se sama soočila z mojo težavo na dojki, nisem pri nas našla nobene prave informacije, ki bi jo bila pripravljena sprejeti. In niti vseh informacij, ki sem jih iskala, ni bilo na enem mestu. Kar nekaj člankov, knjig in učbenikov sem morala prebrati, da sem iz vsega izbrala tisto, kar bi lahko meni koristilo. Iz tega razloga sem se odločila, da bom sama naredila tisto, kar sem potrebovala v trenutku, ko sem to iskala, in v taki obliki, kot sem si jo sama želela. Zbrala sem vse informacije, ki sem jih potrebovala, in jih nato v praksi preizkusila. Tako je nastala knjiga, ki je bila namenjena najprej samo meni. Ker pa se mi je, glede na dosežene pozitivne rezultate, zdelo vse, kar sem zbrala, koristno, sem se odločila, to ponuditi tudi drugim ženskam, v želji, da bi jim pomagalo to, kar je pomagalo meni.

Zahvaljujem se vsem, ki so mi s svojimi članki pomagali, da sem izničila zatrdlino v moji dojki, obenem pa obogatili vsebino knjige. Predvsem pa se zahvaljujem dr. Nan Lu-ju, zdravniku in praktikantu tradicionalne kitajske medicine ter ustanovitelju in direktorju organizacije "Traditional Chinese Medicine World Foundation", Videnšek Marjanu, svetovalcu na področju naravne higiene in ustanovitelju zavoda Preporod ter Božjak Francu, diplomantu na Akademiji za higienistične znanosti "Galileo Galilei" v Trentu (Italija).

Poleg že zgoraj omenjenega sem se odločila objaviti knjigo "Reši svoje dojke, reši svoje življenje" predvsem za tiste ženske, ki še nimajo težav ali vsaj večjih še ne. Pred odločitvijo o izdaji ali ne, sem pred očmi imela predvsem mlajše ženske, katere se več ali manj sploh še ne zavedajo tega kakšne težave bi z dojkami lahko nekoč imele, če že sedaj, v mladih letih ne bodo preventivno poskrbele za svoje telo. Z zdravstvenega vidika, ne pa da na svoje dojke gledajo samo kot na okrasilni predmet. Kot vidim, se mnoge mlade ženske dandanes več ali manj sploh ne zavedajo zakaj dojke sploh imajo in jim ta del njihovega telesa predstavlja bolj okras kot karkoli drugega. Temu so žal razlog mnogi članki in slike v modnih revijah. In pa seveda pomanjkanje pravih informacij. Knjigo sem objavila tudi kot protiutež vsem takšnim člankom in slikam, ki dojke predstavljajo kot okras in ne kot sestavni del ženskega telesa, ki ima točno določene funkcije.

Napisala sem jo tudi za vse tiste ženske, ki že imajo manjše težave z dojkami, ki pa se niso še razvile do te mere, da bi bilo treba pomisliti na karkoli radikalnega. In pa seveda za vse, ki bi želele imeti v rokah učbenik z nekaj preventivnimi ukrepi s katerimi si lahko pomagajo, ne da bi jim bilo za to potrebno obiskati zdravnika.

Napisala pa sem jo seveda tudi za vse ženske, ki imajo že večje težave. Seveda za tiste, ki se bodo samostojno odločile za pot, ki se zelo razlikuje od tiste, ki jim jo ponuja uradna medicina. Zato je to je knjiga za ženske, ki iščejo drugačno pot, za ženske, ki so dovolj pogumne, da se te poti lotijo.
In še tole bi rada povedala. Da je preventiva boljša od vsake kurative. Zato vsaki ženski predlagam naj poskrbi za svoje dojke že prej. V knjigi "Reši svoje dojke, reši svoje življenje" bo vsaka ženska našla nekaj dobrih in preizkušenih nasvetov kako spremeniti in izboljšati svoje življenje, obenem pa ohraniti svoje dojke zdrave.

Za branje članka z naslovom "Odrezati ali NE odrezati?" - o zadnjih odkritjih negativnih posledic kirurškega odstranjevanja bezgavk (del limfnega sistema), KLIKNI TOLE POVEZAVO

Želiš posredovati informacijo o knjigi "Reši svoje dojke, reši svoje življenje" drugim, ker misliš, da bi ta informacija marsikomu bila koristna? To narediš tako, da enostavno posreduješ informacijo o tem spletnem dnevniku, ki se nahaja na naslovu
http://resi-svoje-dojke.blogspot.com/

Ni komentarjev:

Objavite komentar